tisdag 3 november 2009

ggggrrrrrrrrrrrrrrrrr..

Idag har jag varit med när Madicken köpt sin första farsdag present... :-) Svårt att låta bli att köpa kläder till tjejen, så en klänning, jeans, body och en kjol fick oxå följa med hem. Sprang förbi Mariebergs blommor och såg att de plockat fram cults julsortiment. Jippi tänkte jag och gick in med stor förväntan på att hitta något av de jag ville ha. Men till stor besvikelse möttes jag av ett pytte litet bord med tomat som såg ut att vara från förra julen. Såg inget nytt!! Frågade om de skulle få in mer men det ända som saknades var en liten kruka med stjärnor på. Alltså jag blir så arg och irriterad, de är de ända som säljer cult i stan och de kan väl ha lite bredare sortiment tycker man då!!! Man vill ju värna om affärerna i stan, men tyvärr!!
Det är tur att internet finns!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar