torsdag 18 mars 2010

Nu är Madickens rum klart

Efter ett par kvällar med målande och snickrande är Madickens lilla kök klart. Hon har nu sovit ett par nätter och verkar trivas. Inga bekymmer :-) Så här blev resultatet av hennes rum och kök!










En liten specialbeställning av ett grafiskt tryck gjorde Petra som har www.petrifiedinpink.se så snällt till mig med ugglor på. Fick platsen på hyllan ovanför köket bredvid lilla kakfatet. Ni måste kika in på den sidan. Massor fina saker :-)
I Julklapp fick Madicken en "namntavla" av oss som också kommer från www.petrifiedinpink.se
Valde Uggla som motiv, som även då fick vara med på lilla kortet ovan. Riktigt bra service och bemötande får jag lov att säga.



Förresten nu har Emma hjälpt mig att fixa så att alla kan lämna kommentarer. Tack gumman :-)

5 kommentarer:

  1. Jättefint kök du fått Madicken nu längtar farfar och farmor efter att komma och fika hos dig.

    SvaraRadera
  2. Vad fint det är på Madickens rum och mina tryck passar in jättefint! Det köket kommer nog ge den lilla tjejen mycket roligt framöver:-)

    Tack snälla för dina fina ord om min shop, jag blir jätteglad! Hoppas jag får önska dig tillbaka snart!

    SvaraRadera
  3. Va fint ditt rum blev med köket, Madicken!! :)Du har lätt det finaste köket!!;)Hoppas du bjuder upp tant Emma på fika framöver!

    Mamma Anna:Köket blev jättefint! Hällen blev ju riktigt bra!

    Just ja, varsågod! ;)

    Puss på er!!
    /Emma

    SvaraRadera
  4. Jättefiiint!!!Vad duktiga ni är!!/Pernilla

    SvaraRadera
  5. vilket härligt tjejrum! nu ska jag kika vidare i din härliga blogg ;-)

    SvaraRadera