torsdag 15 juli 2010

Möhippa

I lördags morse blev jag överraskad av brandmännen. Fick 3 minuter på mig att packa mina saker och sen fick jag hoppa in i brandbilen och inget vetande vart jag skulle. De tog mig till kanotklubben där min kära syster med kanot väntade på mig. Vi paddlade till lögabergen där de andra tjejerna väntade med picknick, frågestund, bad och mys. Detta var bara början.
Paddlade tillbaka och tog cyklarna in mot stan. Där fick jag som uppgift att gå runt med en väska med smink i och fråga killar/män om de kunde sminka mig. Å ni kan ju tänka er vad vacker jag blev. Läppstiftmannen hade det inte lätt ;-)
Kvällen avslutade med bubbelbad på ett spa och därefter blev det mat på räken. Sen fortsatte natten lång med cocktail och dans.
Denna dag kommer jag aldrig att glömma, ni lyckades verkligen att överraska mig tjejer!!
Gör mig fortfarande glad när jag tänker på denna dag!!
Se så vacker jag blev!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar