tisdag 9 februari 2010



Eftersom det är sjukstuga här hemma, alla tre är mer eller mindre sjuka så orkar man inte med så mycket. På kvällarna blir det att slappa framför tv/dator och då hittar man en massa fint man vill ha. Flugger färg har kommit med ny tapet kollektion och fanns många fina. Denna fastnade jag för och skulle vara fin i köket bakom vår glasskiva, eftersom jag tröttnat på vår gamla. http://www.fiona-walldesign.com/


Ska göra om lite i Madickens rum så passande att jag sprang på detta fynd på hemtex. Ska lacka denna i cerise och sen blir det nya gardiner och ny fönsterlampa. Återkommer med resultatet :-)
Denna fina vårkappa har kommit in på www.lindex.se. Jag tänkte att jag skulle försöka mig på att sy en egen kappa till Madicken. Lyckas jag inte kanske det blir en sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar