onsdag 17 november 2010

Dagen i bilder..

Dagen i bilder... Blev från fel håll så vi börjar med i eftermiddags så kom Emma och söta Vilmer förbi, månaderna springer iväg och jag tyckte han föddes nyss, men nu blir han 4 månader. Den 11 December är det dags att gå på Vilmers dop. Ska bli roligt.




Riktigt kyligt har det varit idag så när vi gick till stan fick det bli pälskappan på.
Idag matchade Madicken mig, båda hade sina pälskappor.



Lite jul har smygit in till oss. I växjö köpte jag den fina krukan från asa som jag planterade den första vita amaryllisen i.







Dagen började med att Madicken och jag bakade lussebullar. Lite julmusik hade vi även i bakgrunden.....
Madicken fick en egen plåt med bullar och dessa bullar skulle ha många russin på sig. En hel del slank ner i magen oxå....











1 kommentar:

  1. Vad kul att se att lilla gumman använder sin 1 års present:) Kram Angelica

    SvaraRadera