torsdag 18 november 2010

Till julmarknaden

Väntar på dessa syettiketter som jag kommer att sy fast på kläderna. Jag hoppas jag hinner få dem innan nästa helg. Har beställt från www.ikastetiket.dk


Här kommer lite exempel på modeller som jag kommer sy till julmarknaden. Vet att svärmor var lite nyfiken... En söt liten enkel klänning som man kan piffa upp med knappar och spets. baksidan ser man knappar, men jag valde att göra tryckknappar på insidan så det ska gå fort att ta på och av. Inget man ser!


En pippi väst som är kors i ryggen.


En liten mindre klänning som jag håller på att sy åt en fröken på Madickens dagis.



Denna modell och tyg kallar jag för julklänning. Detta tyg kommer jag sy upp ett antal klänningar och med lite olika detaljer.






Många förkläden kommer det att bli. Gjorda i textilvaxduk som är lätta att torka av. Kommer att finnas både för pojkar och flickor. ca 1.5 år.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar