torsdag 28 januari 2010

För ca 2 månader sedan fick Madicken sin första tand, nu är både andra och tredje på gång och det är inte vilka som helst. Nämligen framtänderna är påväg ut. En ser man väldigt tydligt och man kan höra när hon gnuggar tänderna mot varandra.






http://waltersfoto.se/nikon-af-3520-d-244.html

Eftersom att jag blivit intresserad och tycker det är kul att fota så skulle jag inte tacka nej till detta objektiv. Var nere en sväng på walters foto och pratade lite om "fokusering" så blev jag tipsad om detta objektiv. Men känner att 3700 kanske är lite mycket pengar....






Har kommit på att göra en lite roligare grej man kan göra än att rama in fotografier och hänga på väggen. Ska hänga upp ett vitt snöre som jag sedan fäster med två små krokar. Har köpt små trä klädnypor som ska målas vita och sen ska bilder på Madicken hängas upp på snöret. Sen när hon börjat att rita ja då ska hennes teckningar hängas där :-) Jag hoppas kunna genomföra projektet imorgon så kanske till helgen kan jag blogga om min lilla uppfinning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar