söndag 17 januari 2010

Sen i fredags har vi varit i Hajom. Igår tog vi en tripp till varberg för lite shopping och fika. Madicken fick en skinnjacka och en tröja. Jag hittade tröja och kofta och sen blev det ett litet paket till Meja som fyller 1 år om ett par dagar. Till våren får hon matcha denna söta basker till skinnjackan som jag köpte förra veckan på H&M.

Vår sötistjej!


Efter jag sett bygglov förra veckan längtar jag till våren och när man kan börja inreda sin altan och vår kommande uterum som ska byggas. Blev helt såld på tyget från tiogruppen. Kommer nog att försöka göra något liknande.




Har hittat en sida som föll mig i smaken, nämligen www.vitdesign.se Dessa två grejer skulle passa hemma hos oss, swingvasen och den fina korgen att ha ved i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar